Financieel Medewerker

Solliciteer hier

Financieel Administratief Medewerker

PART-TIME · BREUKELEN

Hoe ziet de functie er uit?

Wij zijn ter vervanging binnen ons Finance team op zoek naar een Financieel Administratief medewerker. In deze rol ben je uitvoerend aan het werk en word je de rechterhand van de Financieel manager. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor een actuele en juiste financiële administratie over vijf bedrijven. Het takenpakket is divers waarbij de focus ligt op een goede kwaliteit en een betrouwbare administratie. Daarnaast heb je veelvuldig contact met onze consultants, onze sales afdeling en haar werkzaamheden en HR. Hiermee vorm je een belangrijke spil binnen onze organisatie.

Een greep uit jouw werkzaamheden;

  • Boeken van journaalposten;
  • Verwerken van de financiële mutaties (inkoop, bank, verkoop);
  • Opstellen van verkoopfacturen;
  • Het bewaken van de inkoopfacturen en tijdige betaling daarvan (crediteurenadministratie);
  • Het nabellen/mailen en versturen van herinneren aan openstaande debiteuren en waar nodig doorspelen naar een incassobureau;
  • Verwerken van de salaris- en pensioenadministratie.


Het Finance team maakt momenteel grote slagen in het automatiseren van het proces. Het automatisch verwerken van de bankmutaties en de inkoopfacturen is inmiddels in gang gezet en de komende periode gaan we het proces verder optimaliseren. Je krijgt de ruimte om hierover mee te denken.

Wat breng je mee?

Jij bent op zoek naar een tweede stap in je carrière en hebt reeds ervaring opgedaan met projectadministratie. Naast je vermogen om het overzicht te behouden en prioriteiten te kunnen stellen, werk je grondig, geordend en ga je accuraat te werk. Je hebt een stressbestendige en flexibele werkhouding. Uiteraard ben je cijfermatig sterk.

Verder;

  • Beschik je over HBO werk en denkniveau en heb je aantoonbare ervaring binnen een profit omgeving;
  • Excel kennis, evenals boekhoudkennis is een vereiste;
  • Ervaring met Twinfield en Basecone is een pré;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Woonachtig binnen een straal van 20 km vanaf Breukelen.


Je bent bij voorkeur 32-40 uur beschikbaar. Exacte werkuren en-dagen in overleg.

Het DNA van OrangeValley:

"Openheid, Vertrouwen en Verantwoordelijkheid"

Deze waarden houden we aan als onze leidraad in alles wat we doen of zeggen. Met een door openheid gedreven commitment en communicatie naar de klant en naar elkaar, het vertrouwen dat wat er nodig is om onze doelen te behalen ook wordt gedaan en met de verantwoordelijkheid om je eigen zaken en zo nodig die van je collega, zo goed mogelijk op te pakken.

Deze combinatie bepaalt vanzelfsprekend de cultuur bij OrangeValley. We zijn eigenlijk best een pittige werkgever. We geven je veel vrijheid aan de ene kant, maar vragen ook wel wat van je aan de andere kant. Zelfstandigheid is hierin een belangrijke karaktereigenschap, waarin we je maximaal ondersteunen om jouw individuele groei en ontwikkeling door te laten maken.


Wat bieden wij?

Wij bieden een verantwoordelijke baan met ruimte voor initiatief. OrangeValley is een ambitieuze en innovatieve omgeving waarin collega’s een enorme hoeveelheid passie hebben voor het vak!

Enthousiast geworden?

Voldoe je aan alle gestelde eisen en ga je akkoord met onze voorwaarden dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren. 

We kijken uit naar je sollicitatie!

Deze vacature sluit op vrijdag 26 januari 2018.

Acquisitie naar aanleiding van onze vacatures vinden wij niet gepast.